Clietul nostru - companie care activează pe piața din Moldova de mai bine de 10 ani, specializată în producerea blaturilor de bucătărie, tejghele de bar, recepţii, chiuvete, pervazuri, scări din piatră artificială şi quartz, este în căutarea unui nou membru pentru echipă, pentru poziția de
Șef Contabil, Chișinău. RESPONSABILITĂȚI: - Realizarea contabilității complete a companiei în conformitate cu sistemul de contabilitate și legislația aplicabilă;
- Pregătirea și prezentarea în timp util a rapoartelor financiare;
- Dezvoltarea și implementarea procedurilor și politicilor interne de control în domeniul contabilității;
- Asigurarea respectării legislației fiscale, pregătirea și depunerea la timp a declarațiilor fiscale, inclusiv declarațiile de impozit, calculele fiscale și alte documente necesare;
- Gestionarea procesului bugetar;
- Colaborarea cu auditorii externi și autoritățile fiscale;
- Conducerea și coordonarea departamentului de contabilitate;
- Analiza indicatorilor financiari și pregătirea rapoartelor pentru conducerea companiei, precum și furnizarea de recomandări și sfaturi financiare pentru luarea deciziilor.
CERINȚE:
- Abilități de comunicare și coordonare a echipei: contabilul șef trebuie să fie capabil să comunice eficient cu membrii echipei (4 contabili) și să coordoneze activitățile acestora, prin delegare și control regulat;
- Abilități de analiză și interpretare a datelor financiare: сontabilul șef trebuie să fie capabil să analizeze și să interpreteze date financiare complexe pentru a asigura raportări financiare precise și pentru a oferi informații utile către CEO in luarea deciziilor;
- Cunoașterea legislației fiscale și a reglementărilor contabile;
- Experiență în gestionarea contabilității pentru diverse activități: comerț, import-export, depozitare, producție și prestări de servicii, sau cel puțin în citeva din ele;
- Competențe avansate în utilizarea sistemelor de contabilitate și software-urilor specifice: 1C versiunea 8, Excell;
- Experiență în raportarea financiară și bugetare;
- Cunoașterea și experiență în elaborarea și gestionarea documentație procedurale.
COMPANIA OFERĂ: - Grafic de muncă: de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 18:00;
- Nivel salarial orientativ 20000 mdl (Suma exactă a ofertei va fi discutată individual cu finalistul, în funcție de experiența și capacitățile candidatului);
- Angajare oficială, pachet social complet;
- Lucrul într-un colectiv prietenos, sprijin și instruire la locul de muncă.
Dacă sunteți interesați de acest post vacant vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante.
Informații suplimentare la telefon: +373 782 08 500.