Clientul nostru se remarcă a fi unul dintre cele mai reprezentabile saloane de frumusețe cu o echipă de profesioniști pasionați și cele mai inovatoare tehnici, ce oferă o gamă variată de servicii, de la tratamente de înfrumusețare până la îngrijire personalizată, se află în căutare de un Administrator recepție, Chișinău.
Principalele responsabilități vor fi:
Gestionarea programărilor clienților pentru vizitele la salon;
Preluarea apelurilor și informarea clienților privind ofertele salonului actualizate;
Procesarea plăților, emiterea cecurilor de casă;
Completarea rapoartelor necesare.
Cerințele noastre privind profilul:
Persoană deschisă, sociabilă;
Abilități bune de comunicare/relaționare și spirit de echipă;
Experiență în domeniul vînzării constituie un avantaj;
Orientare către clienţi şi rezultate;
Abilități de comunicare/scriere corectă în limbele: română/rusă.
Compania oferă:
Curs teoretic și practic de inițiere în domeniu;
Grafic de muncă 2/2 de la ora 9:00-21:00, pauza de masă 1h;
Salariu motivant în creștere, partea fixă+ % din vânzări;
Pachet social complet;
Posibilitatea de creştere și dezvoltare profesională.
Așteptăm cu drag CV-ul tău pe adresa: dopomoga.staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante. Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: +373 78 7 08 500.
If you have a resume ready send it to us for review
We will be happy to consider your candidacy and provide all the details about the vacancy.
dopomoga.staffing@gmail.com
*** Request a call back ***
Our Consultant will contact you and tell you all the details of the vacancy
By clicking on the button you agree to our terms of data transfer
Сontact us
Send your CV by e-mail or fill out the form to receive a call